معرفی سفیر یا نمایندگی
تایید اسناد

تایید اسناد تجاری و بازرگانی

 

اوراق و اسناد تجاری بطور معمول در اشکال زير برای تسجيل ارايه می شوند :

  1. گواهی مبدا (CERTIFICATE OF ORIGIN )
  2. صورت حساب ( SALES INVOICE )
  3. گواهی بهداشتی و يا آناليز ( HEALTH CERTIFICATE OR CERTIFICATE OF ANALYS )
  4. گواهی حمل (BILL OF LANDING )
  5. وکالتنامه (POWER OF ATTORNEY )
  6. تصديق اعتبار و سرمايه شرکتها و يا بازرگانان
     (CAPITAL & CREDIT CERTIFICATE OF THE INDIVIDUAL BUSINESSMEN OR COMPANIES)
  7. تصديق شرکتنامه (ARTICLE OF ASSOCIATION )
  8. انتخاب نماينده (LETTER OF APPOINTING REPRESENTATIVE )
  9.  و .....

 

« مدارک لازم »


- اصل اوراق و اسناد تجاری که از سوی وزارت امور خارجه هلند يا اتاق بازرگانی هلند (مهر اصلی) مورد تصديق قرار گرفته اند به همراه يک نسخه تصوير خوانا از کليه مدارک ارايه شده
-  پرداخت هزینه تایید و تصدیق اسناد در محل نمایندگی (با PIN ) بر اساس نرخ تعرفه ها

 

روزهای کاری بخش تایید اسناد تجاری سه شنبه و جمعه بین ساعات 14 الی 16 می باشد. نیازی به نوبت گیری از طریق سایت نمی باشد.

 

 

آدرس وزارت امورخارجه هلند برای تایید اسناد:

(Ministry of Foreign Affairs

Consular Service Centre (CDC

Rijnstraat 8 2515 XP The Hague

 

«« شرايط انجام کار »»


الف- مهر و امضای مراجع ذيصلاح محل ذيل اسناد مورد تسجيل می بايست معتبر و با نمونه مهر و امضای موجود درآرشيو بخش کنسولی نمايندگي کاملاً مطابقت داشته باشند .
ب- تسجيل مدارک مخدوشه يا دارای خط خوردگی و لاک گرفتگی امکان پذیر نمی باشد
پ- چنانچه صورتحساب فروش فاقد جمع بهای کالا باشد و يا درخواست تسجيل گواهی مبداء و گواهی بهداشتی يا آناليز بدون ارايه صورتحساب باشد براساس مقررات حداکثر هزينه مندرج در تعرفه کنسولی از متقاضی تسجيل اخذ می گردد .
ت- بابت تسجيل نسخه های دوم يا سوم و يا بيشتر (صورت حساب, گواهی منشاء و ..... که با حروف 
"B","C" و .... علامت گذاری شده و همانند نسخه اول می باشند می بايست همانند اصل آنها دارای مهر و امضای مراجع معتبر باشند . 
برای رویت تعرفه های تایید اسناد اینجا را مطالعه کنید.(نرخ تعرفه اسناد تجاری)

 

وزارت امور خارجه | تماس با ما | ساعات كار و تعطیلات | نقشه سایت | جستجو